Evenimente cu emotii

Evenimente cu emotii
Pe dreapta si stanga gasesti de TOATE de la Multi si Diferiti, iar in mijloc IZIUMINCA mea modelata modest din PLASTILINA zilei cu experiente si experimente din tarile in care ma invart ca sa Te inspir si nu sa Te impresionez:

sâmbătă, 13 octombrie 2012

Sunt o vaca!

Ai ascultat vreodata o piesa in care eroina principala si cantareata aduna cuvintele atat de jucaus si atat de viata incat sa recunoasca ca este... o vaca. Nu? Iti ofer acest deliciu, cu tot cu clip mai jos. "Krava" inseamna vaca in limba ceha. In cateva cuvinte traduse cu incercarea de a le pune in rima pastrand sensul, piesa spune cam asa:

"La sfantul Valentin
Stau si beau cu sor-ta un litru de vin.
Stiu ca ziua asta-i o bula de sapun comerciala,
Dar cum pot eu sa fug de vitrine si fala,
Am cazut si eu in grupul tinta
Astept "valentinul" meu sa ma faca sfanta.
Esti insarcinata?
NU...
Draga mea, mai sunt si alte sarbatori
Frate-meu e debil, dar poate-ti va aduce flori.
Mai, cum asa? brambura el umbla
si rana mea se face dubla.
Doamne, sunt o vaca, vaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-ca".
"Chiar serios trebuie sa traiesti emotii pentru asta?", e intrebarea de final.

Nu e sfantul Valentin, dar starea de suflet se potriveste cu multe altele prin care trece o femeie. Ajung zambind la concluzia - trebuie oare sa iau in cap totul?
...Intre timp poate iti aduci aminte de vreo piesa cantata de vreun barbat - Sunt un bou!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariu: