Evenimente cu emotii

Evenimente cu emotii
Pe dreapta si stanga gasesti de TOATE de la Multi si Diferiti, iar in mijloc IZIUMINCA mea modelata modest din PLASTILINA zilei cu experiente si experimente din tarile in care ma invart ca sa Te inspir si nu sa Te impresionez:

vineri, 19 octombrie 2012

O planta minune infloreste non-stop mai mult de un an de zile

Acesta este ghiveciul cu floarea minune pe care am primit-o cadou fix un an si doua zile in urma. Un an de zile iata ma uit si ma minunez de aceasta floare generoasa - cum era plina de flori asa este si acum fiind bijuteria indragita a camerei mele. O urmaream atent si o udam zilnic cate putin. Eram curioasa un an in urma cat vor tine florile. Prietena mea a primit in dar aceeas floare de ziua ei in ianuarie si in 3 luni florile au cazut si deja de un an jumatate are doar frunze. Glumea cu mine ca ochii mei se vor bucura de rozul petalelor chiar mai putin de 3 luni. Glumeam cu ea ca peste un an ii culeg eu din acest vazon un buchet mare de flori. Asadar, iata ca exista si asa minune. Aceasta floare se numeste cyclamen. Zi de zi flori noi. Iar intensitatea emotiei de miracol din jurul meu a crescut nu doar atunci cand am citit in cartile de specialitate ca aceasta floare da deobicei flori in iarna si tine doar pana in primavara daca ai grija bine de ea, apoi intra multe luni in repaus si are nevoie de o ingrijire diferita, nu pentru faptul ca frunzele ei sunt in forma de inima de un verde viu care parca respira, nu pentru faptul ca florile jucaus sar in sus in fiecare dimineata, ci pentru faptul ca nu credeam ca un an de zile e posibil, fara o ingrijire aparte, sa ai o prietena atat de fidela si generoasa alaturi. Neobosita infloreste, non-stop. Chiar daca vara am lasat-o 10 zile singura fara sa fie udata. Neobosita inca mai infloreste.

Se spune ca floarea simte omul. Se spune ca omul simte floarea. Recunosc ca a mai fost un caz de felul asta. Un picusor altfel - tot asa viu a stat un trandafir in vaza cu apa, fara sa se ofileasca cam 6 luni de zile spre minunea tuturor, si mai ales spre minunea viitorului meu sot. Sa fie oare important si cel ce daruieste? Cred ca da!

Totusi, daca vrei sa experimentezi avand non-stop o bijuterie stralucitoare in pieptul camerei tale (te anunt cand sau daca decide floarea sa inceteze sa mai infloreasca dupa un an de zile), te incurajez sa dai preferinta acestei flori la o eventuala cumparatura de plante de casa. Nu am citit nicaieri cum s-o ingrijesc. Totul a fost inuitiv. Secretul meu este ca in fiecare dimineata incerc s-o ud cu masura si sa-i smulg florile uscate imediat cum apar. La multi ani, floricica-floricea! Mergem mai departe in viata. Intram in cel de-al doilea an cu flori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariu: