Evenimente cu emotii

Evenimente cu emotii
Pe dreapta si stanga gasesti de TOATE de la Multi si Diferiti, iar in mijloc IZIUMINCA mea modelata modest din PLASTILINA zilei cu experiente si experimente din tarile in care ma invart ca sa Te inspir si nu sa Te impresionez:

joi, 13 noiembrie 2014

Cercul patrat ( in foto: totul este facut din paharele de bere Starobrno)

Cum sa iasa ceva rotund din obiecte patrate? Cum sa iasa ceva altceva daca bagi cu totul ceva de altceva? In arta si geometrie totul e posibil. Si in politica maa totul e posibil. Si in Rusia mai totul e posibil. Eu reflectez insa la un destin biet de om care moare intr-o zi si gata. Negru. Ecran stins. Nu-i. Cat de rotunda i-a fost viata cu fel de fel de colturi coltoase si destabilizari petrecute stabil pe axa trairilor. Cati dintre oameni merg inainte ferm sau chiar cei cu anxietate spre moarte si neant, traind calitativ eu-ul rotund sau materialul patrat "da ce va zice lumea"? Cate citate, indemnuri, intelepciuni si iluzia ca noi suntem un cineva a careia opinie conteaza sau a careia ureche aude omul pe care tot noi il glorificam sau il ignoram. Ah si oh pe moment. Ah si oh nu traiesc prezentul. Ah-ul si oh-ul sunt doar tactici de a te pune bine cu lumea glorioasa pe moment, care iti pare tie glorioasa bineinteles, cu speranta ca te vei anina de coada gloriei lor si vei sari peste... inainte. In istorie raman oamenii cu povesti. Oamenii care au bagat mult eu in tot ce au facut si in toti cu care au interactionat. Oamenii care au povesti de spus, multe, calitative, dar nu au bagat eu-ul lor in sufletul altora raman pur si simplu niste... taceri. Istorii de oameni sau oameni de istorie. Toti vrem sa lasam ceva in urma noastra. Eu zic sa lasam memorii frumoase despre noi in oameni. Chiar daca toate vor fi intr-un final muribunde. In acelas cerc patrat si neaparat patat de cercuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariu: