Evenimente cu emotii

Evenimente cu emotii
Pe dreapta si stanga gasesti de TOATE de la Multi si Diferiti, iar in mijloc IZIUMINCA mea modelata modest din PLASTILINA zilei cu experiente si experimente din tarile in care ma invart ca sa Te inspir si nu sa Te impresionez:

vineri, 21 martie 2014

7 pasi cum sa-mi majorez salariul

A cere marire de salariu nu este in nici un caz sinonim cu a cersi. Ai tot dreptul sa ceri o marire de salariu, mai ales dupa un an de munca asidua. Cum faci acest pas? Sunt de fapt 7 pasi considerati pasi clasici de succes:

1. Iti faci toate sarcinile la timp si adaugi un extra-efort pe o perioada determinata de timp de exemplu stai un over-time sau faci multi-tasking pentru un singur dead-line, mai faci un pas in plus la ceea ce poate nu intra tocmai in olbigatiile tale sau intra la nivel colateral.

2. Dai dovada de energie pozitiva, intergirtate si inteligenta in tot ce faci.

3. Nu combini profesionalul cu personalul.

4. Te interesezi de politicile de promovare, dezvoltare profesionala si crestere personala din cadrul companiei (fiecare companie este datoare sa aiba un astfel de program)

5. Intrebi seful despre politica de marire a salariilor din cadrul institutiei. Atentie! Toata informatia aceasta trebuie sa fie transparenta si oficiala. Abordezi tema deschis si fara ezitari. Tu ai tot dreptul si meriti pentru ca timpul tau costa bani.

6. In paralel, participi la cateva interviuri si te stradui sa primesti o oferta reala de lucru.

7. Te duci cu aceasta oferta la managerul tau si ii spui urmatoarele idei-cheie: "A trecut xxx ani/luni si ai vazut bine cum muncesc eu, uite aici sunt contributiile mele si imbunatatirile pe care le-am adus departamentului (enumeri cateva fapte din arsenalul tau profesional), imi place ceea ce fac si imi place compania, uite aici am o alta oferta de munca, nu sunt inclinat sa las totul ce am construit impreuna cu tine/echipa si sa ma duc sa incep dinnou dedicand energia mea unei alte companii, cu toate acestea oferta este tentanta (o orati dar spui ca este confindentiala), de aceea iata-ma aici sa te rog sa ma ajuti sa fac decizia corecta cat mai usor si mai repede posibil."

Daca te limitezi doar la primii 5 pasi si nu iti iese sa aduci oferta, insista la un dialog direct pe subiectul dat si spune parerea deschis ca vrei de exemplu cu 300 de euro mai mult motivand cu cap aceasta suma. Un alt succes in privinta majorarii este sa ceri de la companie anumite cursuri de perfectionare si conditii de serviciu in valoarea sumei pe care vrei sa o ceri: tichete de masa, transport, abonament la masaj, sport sau alte activitati ajutatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariu: