Evenimente cu emotii

Evenimente cu emotii
Pe dreapta si stanga gasesti de TOATE de la Multi si Diferiti, iar in mijloc IZIUMINCA mea modelata modest din PLASTILINA zilei cu experiente si experimente din tarile in care ma invart ca sa Te inspir si nu sa Te impresionez:

luni, 29 octombrie 2012

Mici detalii pentru gospodine mari

Iata cateva idei pretioase ce mi-au facut viata mai usoara. Iti va face placere si tie sa stii mici detalii ingenioase pentru problemele de fiecare zi pe care poate nici nu stii ca le ai. Cand am testat cele de mai jos, placut surprinsa de rezultat, m-am gandit cum de nu mi-am dat seama mai inainte sa fac asa ceva.


Mi-am organizat lenjeria de pat: am introdus fiecare set de cearceafuri in propria fata de perna. E comod si face oarecum o economie de spatiu.
O casca de dus din plastic transparent ce se gaseste la toate hotelurile poate servi drept impachetare pentru pantofi, ciupici, slapi cand ii transportam undeva in bagajul nostru.
Am re-folosit cutia pentru servetele umede punand inauntru niste saci sau pungi de plastic.
Cata bataie de cap am cu cearcafurile ne-standard, cele cu elastic, ce sunt foarte comode pentru saltea, insa incomode a le aranja pe rafturi. Iata in imagini o metoda de impachetatre a cearceafurilor cu elastic dandu-le o forma perfecta.
Daca ai un scolar, o scolarita in casa, nu lasa sa se duca la scoala fara un mar, foarte bun pentru a mentine imunitatea si a trece ok peste iarna. Pune un elastic in jurul marului taiat din pachetelul de scoala al copilului si astfel marul nu se va mai oxida. Copilului ii va fi mult mai placut sa-l manance.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariu: