Evenimente cu emotii

Evenimente cu emotii
Pe dreapta si stanga gasesti de TOATE de la Multi si Diferiti, iar in mijloc IZIUMINCA mea modelata modest din PLASTILINA zilei cu experiente si experimente din tarile in care ma invart ca sa Te inspir si nu sa Te impresionez:

marți, 30 octombrie 2012

Management in casa

Datorita unui email venit de la cumnata mea cu diverse solutii pentru a face viata gospodinei mai usoara, am incercat si eu variantele cu imagini de mai jos si ce sa spun? Intr-adevar sunt solutii. Daca viata e mai usoara sau nu depinde in mare masura nu de ce intreprind, dar de cum intreprind. Cum in sensul tehnic si cum in sensul modual. Am realizat totul dansand.

Am luat o bucata de nuca si am ros partile mobilei care s-au ros.
Mi-am fixat cu sarma sulurile de hartie de impachetat pe tavanul camarei, mi-a inviorat podul si nu mai ocupa loc prin alte parti.
Micile obiecte precum cerceii sau mai ales piesa din spate a cercelului ce cade mereu cand te grabesti sa-l fizexi, deci tot ce e mic cazut pe jos si negasit, recuperezi prin acoperirea gurii tevii aspiratorului cu un ciorap de nailon.
Pe usa baii e comod sa stea o banda magnetica pentru a tine obiectele din metal. Am vazut si banda magnetica prin bucatarii pentru a tine toate cutitele la indemana.
In baie am mult spatiu datorita organizarii in asa mod - totul sus instaland o tija sub chiuveta.
Cutiile de oua ma ajuta sa separ, sa aranjez si sa pastrez podoabele de Craciun un an de zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariu: