Evenimente cu emotii

Evenimente cu emotii
Pe dreapta si stanga gasesti de TOATE de la Multi si Diferiti, iar in mijloc IZIUMINCA mea modelata modest din PLASTILINA zilei cu experiente si experimente din tarile in care ma invart ca sa Te inspir si nu sa Te impresionez:

luni, 17 februarie 2014

Fa cunostina - asta e super ceasul meu!



In colectia mea de ceasuri, de 4 luni incoace nu are concurenta un super ceas - Galaxy Gear. Ce sa-ti spun... daca ma intrebi la ce bun mi-a trebuit pot sa-ti spun sigur - nu, nu mi-a trebuit - cadou. Daca ma intrebi cu cata usurinta as putea sa-l las de pe mana sau sa ti-l ofer de exemplu tie, pot sa-ti spun sigur - no way! Am simtit diferenta calitatii vietii pana la ceas si dupa ceas. Sunt in bratele timpului si a ceasului, desi fizic e invers el e in bratele mele. Parca e un nimic, sincer, iata inca o jucarie trecatoare, fara el viata si asa e super. Totusi, cu acest Gear, asa nimic cum e, (nu ma refer aici la valoare) viata e muuult mai super. Am reusit sa identific o groaza de beneficii de cand e pe mana mea si am inteles dupa spusele flacailor din casa ca nu l-am explorat inca suficient. Calitatea cea mai utilizata de mine este, bineinteles, asortarea zilnica a culorii de pe ecran cu outfit-ul, iar dupa dispozitie sau invers cand tocmai nu o am la un rang prea dispus, super ceasul meu imi face mutrisoare dulci anuntandu-ma ora: flori, ciocolata, diamante, tablouri din Luvru, poze din albumul meu, mai pe scurt de toate din cate inca nu am visat intr-un ciob inteligent. In timp ce eu ma rasfat cu floricele pe campii, prietenii imi arata cu degetul si imi spun ca eu deja nu mai am nici o scuza, nici un drept, nici o replica sa nu raspund la vreun apel sau sa uit ceva, sau sa intarzii undeva, sau sa ma prefac ca ploua. Inca nu imi dau seama, dar cand ma uit la aceste 2 videoclip-uri ma vad si eu un pic dintr-o parte. Intotdeauna mi-au placut istorioarele si filmele cu smecherii inteligente din viitor ce imi alimentau imaginatia. Melafon-ul inca nu-i inventat, insa realitatea mea din trecutul meu despre viitor este aceasta bucata super de ceas. Ma simt eroul principal din opera mea. I am on my way!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariu: