Evenimente cu emotii

Evenimente cu emotii
Pe dreapta si stanga gasesti de TOATE de la Multi si Diferiti, iar in mijloc IZIUMINCA mea modelata modest din PLASTILINA zilei cu experiente si experimente din tarile in care ma invart ca sa Te inspir si nu sa Te impresionez:

sâmbătă, 1 decembrie 2012

Prima zi de iarna si primii 4 presedinti romani ai RM

Ma gandeam astazi la numele de familii ai presedintilor republicii Moldova cat de romanesti sunt: Snegur, Lucinschi, Voronin, Timofti.

Astazi intr-un reportaj televizat din Romania s-a vorbit despre un oarecare Timofti care intr-un sat a facut ceva, in fine a fost personajul principal al reportajului. In clipa aceea m-am gandit ca uite numele de familie Timofti e un nume intalnit des intre romani. Oare cati de Voronin, Snegur si Lucinschi intalnim in Romania Mare?

Mergeam pe strada si brusc mi-am amintit ca ieri a fost ultima zi de toamna. Cercetam schimbarea de natura dintre ieri si azi. In contextul reflectiei mele de astazi asupra numelor primelor presedinti ai Republicii Moldova si in contextul fenomenului de trecere intre anotimpuri, observand primele semne ale iernii ce a pasit astazi cu dispozitie insorita, am indraznit sa poreclesc un pic natura: iata zboara deja "voroninii" deasupra capului, soarele nu mai "lucinscheste" asa de tare, iar degraba va veni primul "snegur" peste pamanturile noastre. Va felicit, dragii mei, cu prima zi de iarna si cu 1 decembrie, ziua romanilor de pretutindeni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariu: