Evenimente cu emotii

Evenimente cu emotii
Pe dreapta si stanga gasesti de TOATE de la Multi si Diferiti, iar in mijloc IZIUMINCA mea modelata modest din PLASTILINA zilei cu experiente si experimente din tarile in care ma invart ca sa Te inspir si nu sa Te impresionez:

vineri, 19 mai 2017

Un click intre trecut si viitor

Blog-ul asta al meu e ca un prieten. Unul din trecut pe care din cand in cand il mai intreb ce mai face sau invers. E o mica istorie. Un prieten cu o istorie. Am cochetat putin, am prietenit cat am putut, ne-am despartit ca asa a fost sa fie, am uitat de existenta lui, mi-am amintit ca a fost bine o data, am revenit si acum vorbim de parca nu m-as fi despartit de el niciodata. Am asa prieteni. Am. Dar tu?

Am si blog. Ca un prieten. Il curpind acum: "Hei, batranule, ce mai faci?" Important e sa nu uit ca am am blog. Cu totul sa nu uit. Diferenta de prieten e ca el nu ma poate contacta primul. De ce sa nu ma confesezi lui cand intru in faze turbulente si depresive din viata. Mai bine sa ii spun si lui pe aici din cand in cand si bucuriile, si aventurile, si sucessele, si insucessele, si fazele, si razele, si invataturile. Dar poate e mai bine ca uit. Inseamna ca iau in serios viata. O traiesc departe de virtual. Toate acestea sunt asa de trecatoare. Sunt doar un praf. Cui ii pasa ce se intampla in jurul meu? Cui ii trebuie mancatul asta de cacat? Dar partea cea buna a neprezentei si a revenirii cu un ce mai faci, sau partea cea mai buna poate ca, este ca am realizat azi un lucru simplu - imi place sa revin peste ani la ce am fost eu si sa vad ca multe link-uri nu mai sunt active, ca video-ul dintr-o postare este defect, sa ma mir ca m-am exprimat anume asa, sa analizez ce alegeri aveam pe atunci si de ce ma framantau anumite ganduri vizavi de ce este actual acum. Deliciu. O gaselnita de emotii ciudate.

Ooo, da ideea ca azi uitandu-ma la blog vad ca deja nu mai este la moda blogging-ul, dar vlogging-ul, ma paralizeaza benefic - cine stie ce-o sa mai fie actual in alti doi ani. Inainte cand vorbeam de viitor si ne gandeam la anumite lucruri revolutionare, pai indrazneam la un 10 ani de presupus, iar acum poftim ce va fi in 2 ani pentru ca totul se misca extrem de repede. Intre timp eu am al treila ceas gear care la fiecare 50min imi spune sa ma misc si nu se lasa pana nu apas pe butonul "bine". Asta in timp ce aspiratorul se misca singur prin casa mancand si culegand tot praful in stomacelul lui. Nu are nici o treaba cu mine, harnicutul. Cu un singur gest cu palma fara nici o telecomanda in mana imi aprind televizorul si imi aleg de pe mobil ce emisiune vreau sa vad acum. Si cand ma gandesc ca azi dimineata inca eram in Spania si pana a ajunge in Cehia am trecut iute cu masina prin 2 tari sa imi iau ceva de mancare. Istoria nu mai este la moda. Acum e la moda viitorul. Iar eu azi, asa ca din cer, mi-am adus aminte de blog. Adica de-o prietenie, adica doar de o prietenie cu care vreau sa-mi fac un seflie de cuvinte in prezent. Hai ma duc sa traiesc mai departe!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariu: