Evenimente cu emotii

Evenimente cu emotii
Pe dreapta si stanga gasesti de TOATE de la Multi si Diferiti, iar in mijloc IZIUMINCA mea modelata modest din PLASTILINA zilei cu experiente si experimente din tarile in care ma invart ca sa Te inspir si nu sa Te impresionez:

luni, 17 iunie 2013

Dieta zilei - cum dau jos cele 10 kg in plus

Inca nu am 4 decenii traite pe acest pamant. Dar daca totusi am pomenit de cifra patru, indraznesc sa spun, cu tot cu acest anonimat, ca undeva la orizont aceasta cifra in varsta deja apare ca un punct conturat. Nu m-am gandit ca nu voi avea niciodata frica sa spun uneori oamenilor curiosi de varsta mea ca am chiar mai mult decat am. Zic ca totuna voi avea varsta aia, chiar daca la toamna. Contrar cazului din viata mea cand o prietena din Brazilia la ai ei 30 cu o zi inainte de ziua ei mai spunea ca are 29. Aceasta s-a intamplat cand imi faceam studiile in America si eu abia eram la ai mei 23. Poate si de aici se trage un fel de altfel de a vedea lucrurile - de varsta n-ai sa fugi niciodata.

Si totusi lumea zice ca arat ca si cum am fugit de varsta. Clar ca e o iluzie pe moment pe care o ureche de femeie o intareste prin culegerile de complimente. Imi place sa mi se spuna ca nu, nu credem ca ai copil, ca nu, nu credem ca acus va avea 16, etc. Insa ce nu stiu oamenii acestia este ca de doua ori in viata mea am fost chiar foarte plinuta (extrem chiar) si ca de doua ori in viata mea am slabit ca la carte: facand sport si mancand strict ceea ce ii trebuie organismului. Ce vreau sa zic? Alegerea cum sa ajungi la cei 40 ani este pe deplin alegerea omului. Sunt constienta ca daca 3 zile la rand beau cate 3 beri sa nu ma astept la minuni. Totodata nu sunt de parere ca placerile, si mai ales poftele alimentare, trebuie sa stea in catuse. Dieta mea e simpla - balansare in toate: de la miscari mai fortate intr-o zi la unele mai domoale in alta zi, de la mancaruri grase intr-o zi pana la ceai verde cu miere de albine in alta zi. Intreb organismul ce vrea si ii dau ce vrea si atat cat vrea. Uneori imi ignorez atat de mult corpul incat simt o vina si incerc sa-i cer scuze si sa-i spun hai ca nu te mai supar, am sa am grija de tine. In toata povestea asta succesul slabitului nu e in dieta zilei, nu e in sport (am amice care agresiv fac zilnic sport si efectul e pana la prima ocazie cand inceteaza sa mai faca), nu e in sentimentul de vinovatie care te motiveaza sa actionezi altfel a doua zi sau in buna dispozitie cand iti vezi corpul unduios de adolescenta cand iti masezi coapsele cu ulei, succesul slabitului, cel de lunga durata, e o combinatie de toate.

Astazi cantarul mi-a arat cu 4 kile mai mult. Nu era o surpriza. De asta nu am probleme sa ma urc pe cantar. Stiu exact cand si unde se depune orice kilogram in plus si daca sunt o ignoranta kilogramuletul ala cheama apoi cu usurinta alte kilogramoaie dupa el sa se stabileasca cu sedere permanenta pe corpul meu, asa ca uneori ospitalitatea mea ma poate duce si la un faliment al celor 4 decenii (posibil si mai mult) cu complimente si cuvinte chiar adevarate. Eu decid daca imi sta bine sau nu acel ghips de kilograme in plus si in dependenta de cat de comfortabil ma simt sparg sau nu statuia. Si ultima remarca fara de care slabitul de lunga durata si mentinerea lui nu este posibil la mine - aceeas grija de suflet!

Un comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariu: