Evenimente cu emotii

Evenimente cu emotii
Pe dreapta si stanga gasesti de TOATE de la Multi si Diferiti, iar in mijloc IZIUMINCA mea modelata modest din PLASTILINA zilei cu experiente si experimente din tarile in care ma invart ca sa Te inspir si nu sa Te impresionez:

luni, 3 iunie 2013

Cadere

Am cazut de o mie de ori in viata. si la propriu si la figurat. Postarea asta e mai mult despre la propriu, desi stiu ca te-ai gandit la inceput ca am sa filozofez acus despre binecunoscutul binom in viata: cazi-te ridici! Caderea de sus e mai dura, caderea de jos e mai moale, important e sa te ridici si sa mergi inainte. In ce masura fiecare merge inainte tine deja de taria interioara si scopurile vietii care pot sa scuze sau nu mijloacele. Dar nu despre asta. M-am uitat la picioarele mele dupa baie cand imi puneam o oarecare crema pe ele si am observat o multime de cicatrice, unele din copilarie, altele recente, acum 7 ani, iar trei chiar din luna trecuta. Mi-am zis uitandu-ma cu jale la picioarele pe care nu le voi putea asa mandra dezgoli in vara asta - precis mor de la vreo cadere, asa cum doctorul din "dragoste in vremea holerei" a murit la vreun 85 ani nu de batranete, ci de la o cadere din copac.

Ar trebui sa ma pazesc. Dar cum s-o fac? E una totusi clar, vazand in karusel destinele oamenilor, cum n-ai da, ce n-ai face ajungi acolo unde ti-e dat. Si daca n-ai facut si daca n-ai dat inseamna ca pana aci sau pana pe acolo ti s-au dat limitele.

Vreau totusi pe aceasta cale sa-i multumesc unei amice de ale mele Ivanka chiar daca ea nu stie de existenta acestui blog ca m-a tinut in brate atunci cand am lunecat de-a binelea pe scarile umede ale unui autobus ingrijit. Ingerii sunt pe bune. Noi plasam aceste evenimente de noroc sau ah-ce-ti-a-mers pe niste locuri secundare sau asa-trebuie-sa-fie, dar anume aceste evenimente sunt patronate de lumea dincolo de lume. Si aceste evenimente sunt noi, sunt viata noastra. Sanatate si grija tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariu: