Evenimente cu emotii

Evenimente cu emotii
Pe dreapta si stanga gasesti de TOATE de la Multi si Diferiti, iar in mijloc IZIUMINCA mea modelata modest din PLASTILINA zilei cu experiente si experimente din tarile in care ma invart ca sa Te inspir si nu sa Te impresionez:

luni, 24 februarie 2014

Maturatorii, servitorii, gardienii si oamenii intamplatori devin intr-o clipa artisti, nu despre talent e vorba (video)

Am fost surprinsa si lasata fara grai cand intr-un centru comercial langa gara, ce imi serveste ca un punct de trecere zilnic de la o statie de transport la alta, am inmarmurit vazand un spectacol fara precedent si auzind o piesa de zile mari. Artistii filarmonicii nationale din Brno s-au deghizat in maturatori, gardieni, consumatori, vizitatori, iar la o reactie de suparare a unui tanar lasandu-si prietena singura, om cu om, artist cu artist isi scoteau instrumentul ascuns si se alaturau parca ad-hoc nota cu nota concertului-surpriza de pe o scena parca a vietii. Sa las insa cuvintele la o parte pentru a-ti face loc sa vezi si tu ceea ce am trait si eu fiind acolo intamplator printre oamenii parca grabiti prin timp:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariu: