Evenimente cu emotii

Evenimente cu emotii
Pe dreapta si stanga gasesti de TOATE de la Multi si Diferiti, iar in mijloc IZIUMINCA mea modelata modest din PLASTILINA zilei cu experiente si experimente din tarile in care ma invart ca sa Te inspir si nu sa Te impresionez:

miercuri, 2 noiembrie 2011

Cum imi leg o esarfa - variat, repede, estetic

Am zeci de esarfe, fulare, batiste, dar am observat ca rareori am timp sa ma ocup de ele pe gatul meu. Sunt printre ultimele lucruri pe care le pun pe mine cand fuga ies din casa, bineinteles asortata. Imi scufund gatul in stofa si inainte. In mersul fugar pe strazile orasului realizez intre timp ca ceva nu-i bine, sau mai bine zis imi este tare incomod si observ un statornic disconfort. Data viitoare nu mai iau esarfa asta!

Aceste 25 de modalitati de a pune pe tine repede si estetic o esarfa prezentate in video de mai jos sunt o gaselnita mereu la tanc pentru orice femeie. Poti sa ai chiar putine esarfe in palmaresul tau vestimentar insa de fiecare data sa poti sa te descurci relaxant cu oricare din ele, sa-ti fie bine la gat si sa arati mereu cu ceva nou pe tine chiar daca iei pe tine aceeasi piesa. Ti le recomand si tie cu mare placere daca esti femeie, asa cum mi le-a recomandat si mie buna mea prietena care acum se afla la Ankara. Daca esti barbat, trimite link-ul Izium si Plastilina femeii la care te gandesti cel mai des fie iubita, sora, mama, fiica si cu siguranta ii vei face ziua mai stralucita!

Un comentariu:

Reclame spunea...

Foarte infortmativ, un video tutorial bun.

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariu: